زمان جاری : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 6:30 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


تبلیغات
تبلیغات

جذب مدیر برای انجمن



تعداد بازدید 141
نویسنده پیام
آفلاین
omid


ارسال‌ها : 13
عضویت: 31 /5 /1392
تشکرها : 31
تشکر شده : 26



با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دوستاران فازززز

به احترام و وجود داداش عزیزم سهیل جان قصد داریم در این تاپیک و در این بخش . بخش ترفند ها با تمامی اموزش ها و ترفندای خرابکاری و هک

چــت روم در خدمت شما باشیم من به نوبه ی خودم چند تا از دوستامو میگم بیان که این اموزشهار به شما بدن چه به صورت تصویری و چه به

صورت اموزشی و بیانی .... خداییش قدر این سهیلو بدونین مدیر زحمت کش و فعال و دلسوزی هست من که مث برادرم دوسش دارم و براش

هر کاری میکنم ... بگذریم اینم بگم که وقتی تشکرها زیادترم شد فیلمای اموزشی هک سایت و چــت روم هم قرار میدم

با ارزوی موفقیت و سربلندی برای تمامی اعضای تیم امنیتی فاززززززززز

کوچیک شما امید














iam omidasp and power is my team
پنجشنبه 07 شهریور 1392 - 23:19
ارسال پیام خصوصی نقل قول تشکر گزارش ارسال
تشکر شده: 5 کاربر از omid به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: soheil & spmdanger & man3our & ninja & hinata &
نویسنده پیام
آفلاین
hinata


ارسال‌ها : 20
عضویت: 21 /5 /1393
تشکرها : 24

پاسخ :

ممنون از داداش امید و داداش سهیل




















اینقد گره تو کارای من هست

تو فرش شفقی تبریز نیست :|



سه شنبه 21 مرداد 1393 - 13:25
ارسال پیام خصوصی نقل قول تشکر گزارش ارسال





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :