زمان جاری : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 10:28 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


تبلیغات
تبلیغات

جذب مدیر برای انجمن



تعداد بازدید 147
نویسنده پیام
آفلاین
soheil


ارسال‌ها : 110
عضویت: 21 /5 /1392
محل زندگی: یه جای دور ...
سن: 17
تشکرها : 80
تشکر شده : 157



نرفته قولم از یادم ، هنوزم ، ساده و صافم
دارم ، اندازه قلبت ، با اشکام ، عشق می بافم

تا روزی که تو برگردی ، به این در ، خیره میمونم
اگرچه دوری از دستم ، تو دوسم داری ، میدونم

هنوز خالیه جات اینجا ، هنوزم من ، وفادارم
هنوزم ، توی این خونه ، من ازهر چی ، دوتا دارم

یه وقتایی دوتا بشقاب ، میچینم ، تو میگی سیرم
یه وقتایی بدون تو ، باهات ، مهمونی میگیریم

منم ، کابوس شبهاتو ، تویی رویای هر روزم
واسه ، هرشب دعا کردن ، دارم ، سجاده می دوزم

اگر ، پایه درختی خشک ، با اشکام ، آب میریزم
خودم ، حالیمه بی جونه ، ولی ، از عشق لبریزم

همش حس می کنم هستی ، نمیخوام ، دیگه تنها شی
یه حسی میگه که ، باید ، همین ، دورو برا باشی

تو از شمعی من از بادم ، تو از شیشه ، من از سنگم
ولی ، برگردی قول میدم ، دیگه ، باهات نمی جنگم

درخته خشک این خونه ، با اشکام ، خیس و نم داره
اگرچه جون نمیگیره ، دلم ، تنهاش نمیزاره

از اون روزی که تو رفتی ، هوای ، خونمون سرده
دیگه چند روزه که عطرت ، از این ، خونه سفر کرده

بزار ، بد باشه رفتارت ، بهم ، بی مهری کن ، بازم
فقط ، برگرد که من بی تو ، با این ، دنیا ، نمی سازم

تو پیشم ، نیستی اما من ، میخندم ، توی تنهایی
تو رویاییمو ، من ، تنهام ، یا تو ، همیشه اینجایی


عزیزم چت شده بازم؟
چیه چرا باهام قهری ؟
شنیدی دردودل هامو
آره ، کلشو از بهری

بیا برگرد به اون روزا
منو بشناس تو میتونی
نمیدونی چه دل تنگم
تو این شبهای بارونی !














می گفت : بدون تو حتی نفس هم نمیتونم بکشم
و امروز در آغوش دیگری نفس نفس
میزنه…
چهارشنبه 10 مهر 1392 - 17:08
ارسال پیام خصوصی نقل قول تشکر گزارش ارسال
تشکر شده: 1 کاربر از soheil به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: hinata &
نویسنده پیام
آفلاین
hinata


ارسال‌ها : 20
عضویت: 21 /5 /1393
تشکرها : 24

پاسخ :

بسار عالی خیلی قشنگ بود




















اینقد گره تو کارای من هست

تو فرش شفقی تبریز نیست :|



سه شنبه 21 مرداد 1393 - 17:32
ارسال پیام خصوصی نقل قول تشکر گزارش ارسال





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :